Czy Twoi uczniowie …

  • szybko się rozpraszają?
  • tracą zainteresowanie lekcją?
  • mają trudności z koncentracją?
  • są wszystkim znudzeni i znużeni?

Czy Ty …

  • czujesz się bezsilna/y, gdy uczniowie ignorują Twoje starania?
  • masz wrażenie, że tracisz ich uwagę mimo najlepszego przygotowania?
  • zastanawiasz się, jak zaangażować ich w lekcję i utrzymać koncentrację?
  • chciał(a)byś prowadzić zajęcia, które naprawdę ich zainteresują i zainspirują?

BRAIN + ENGAGE = BRAINGAGE

Zaangażuj nastoletni umysł!

 BRAINGAGE to: 

formuła pracy z nastolatkami, która eliminuje ich rozkojarzenie i buduje skupienie

praktyczne strategie, które odmienią Twoje lekcje i przywrócą uwagę nastolatków

 

odpowiedź na Twoje codzienne wyzwania w klasie

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu BRAINGAGE?

Z młodzieżą pracuję już 25 lat. Moje doświadczenie nauczyło mnie jednego: żeby naprawdę uczyć, muszę ciągle zmieniać sposób, w jaki to robię. Dopasowuję metodykę do ludzi, a nie ludzi do metodyki. Dlatego moje metody docierają tam, gdzie dziś są moi uczniowie. Nie tam, gdzie byli 10, 15, czy 20 lat temu.

Wiem, jak frustrujące może być prowadzenie lekcji, kiedy uczniowie są rozkojarzeni, znudzeni i tracą zainteresowanie. Właśnie dlatego stworzyłam BRAINGAGE – szkolenie oparte na mojej wiedzy, doświadczeniu i sprawdzonych strategiach, które naprawdę działają w klasie.

Podczas BRAINGAGE pokażę Ci narzędzia, które odmienią Twoją codzienną pracę: pomogą odzyskać uwagę uczniów, skrócić czas przygotowania, a prowadzenie lekcji stanie się prostsze i bardziej satysfakcjonujące, bo nauka pozostawi trwały ślad.

BRAINGAGE to same konkrety – narzędzia, które od razu zastosujesz i które będą działać przez lata. Wchodzisz do klasy i wiesz, co robić – skutecznie, pewnie i bez tracenia czasu.

BRAINGAGE
od rozkojarzenia do skupienia

„Moi uczniowie łatwo tracą koncentrację, a ich myśli błądzą poza tematem lekcji.”

„Nie widzą sensu w nauce, co odbiera energię i motywację do pracy na lekcji. Mnie również.”

„Mówią, że czują się przytłoczeni nadmiarem materiału. Są sfrustrowani i zamykają się na naukę.”

„Jak wykrzesać z nich choć odrobinę energii i zainteresowania kiedy ogarnia ich znużenie i widzę apatię na twarzach?”

„Większość z nich najchętniej nie robiłąby nic, są przebodźcowani i wszystko robią bez zastanowienia, byle mieć z głowy.”

„Jak sprawić, aby chciało im się chcieć?”

Nauczysz się metod, które pomagają uczniom skupić się na kluczowych treściach.

Dowiesz się, jak wzbudzać zainteresowanie i pokazywać uczniom wartość materiału.

 

Nauczysz się prostych metod, które upraszczają i organizują treści dla uczniów.

Poznasz sposoby na zarządzanie uwagą i koncentracją oraz na tworzenie klarownych i angażujących ram lekcji.

Nauczysz się jak stwarzać warunki do nauki, które wprowadzą uczniów w stan flow i proces celowej praktyki pod Twoim okiem.

Zaprojektujesz swoje lekcje w taki sposób, aby uczniom chciało się chcieć i pod koniec lekcji pytali: „To już koniec?”

Uczniowie uważnie śledzą lekcję i potrafią dłużej koncentrować się na treściach.

Są żywo zainteresowani tematem lekcji (nawet najnudniejszym), bo wiedzą do jakiego celu dążą. 

Lekcja jest dynamiczna, a uczniowie potrafią samodzielnie zarządzać jej treściami. 

Pomimo wczesnej lub późnej pory lekcji uczniowie są optymalnie zaangażowani, a Ty znasz dynamikę ich uwagi i potrafisz nią sterować. 

Od początku lekcji są zaintrygowani i zaciekawieni; sami zapominają o ulubionych „rozpraszaczach” i odzyskują koncentrację i skupienie na celu. 

Pytają „To już koniec? Ale jak to?”

TERMINY NAJBLIŻSZYCH SZKOLEŃ:

KATOWICE

15 MARCA 2025

WARSZAWA

29 MARCA 2025

 Centrum Konferencyjne, ul. Jordana 18, Katowice

Centrum Konferencyjne, ul. Jordana 18, Katowice

ADN Centrum Konferencyjne, ul. Grzybowska 56, Warszawa

ADN Centrum Konferencyjne, ul. Grzybowska 56, Warszawa

.